Dimmig promenad













Hej på er!
Där har ni lite kort från dagens promenad! =) Var rätt skönt ute faktiskt... Det är ju inte så speciellt kallt ute, men riktigt rått! Burrrr! Nu sitter jag och dricker kaffe och äter franska maränger.... Mmmmm vad jag älskar det! Skillnaden mellan Franska och vanliga maränger är att de franska är större och sega inuti.. Vanliga maränger är ju mer smuliga... Aja... Nog me maräng-snack ;)
Sitter och funderar på vad vi ska äta till middag... Har inga bra förslag alls känner jag... :/ Får höra med min älskling om han har några ideér. Nu är han hos tandläkaren... Hoppas han inte har några hål i tänderna!! ;)
Jaja, ha det så bra så hörs vi kanske senare! =)
Puss å kram!



Kommentarer
Hanna

Gott med maränger, det har jga me ätit idag fast smuliga :P

Fina bilder du har tagit :)

Puss

2009-11-16 @ 17:01:30
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0