Första Advent

Hej!
Oj vad denna dagen har försvunnit snabbt!! Sov iofs rätt länge... Sen gick Maria, jag & Selma in till Rby.. Tog en timme!! Så motion har jag iaf fått idag! :P Sen körde vi hem och lämnade Selma och så körde vi in igen :P Gick och tittade i alla möjliga affärer... Var jättemycket folk ute! Roligt att se det i lilla Ronneby! Inte så ofta precis! Sen åkte vi till maxi... behövde handla lite allt möjligt... Skönt att ha det gjort! =)
Sen har jag adventspyntat det allra sista också... Det fattades "pynt" till ett fönster så jag köpte en fin stjärna på fot =) ade tänkt köpa lite fina blommor ochså.. vita julstjärnor , men det fanns bara röda tyvärr :/ Tycker det blir lite väl rött om man ska ha röda julstjärnor till röda julgardiner... menmen... Får väl kika vidare efter det imorgon =) Imorgon kommer min fina Hanna hit på besök också! Ska bli såå roligt!!! :D:D
Nu tjatar min älskling om att han vill ha datorn :P
men först får jag ju lägga upp lite kort från dagen!!










Sååå.. nu måste jag ge datorn till min älskling :P
Ha det bra så hörs vi imorrn igen!!
Puss å kram!



Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Så mysigt ni verkar ha haft det på julskyltningen!!

Mysigt med all julbelysning o så =)

Puss

2009-11-30 @ 21:02:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0