Min Födelsedag



Ja idag är det min födelsedag! 24år... vart har tiden tagit vägen egentligen??
Har haft en riktig toppen-dag idag! Fått massa hälsningar både via sms å Fb samt 2 kort på posten me!
Så kul att få brev/kort! Inte så ofta det händer nu för tiden!
Mamma, pappa, John, Michaela, Leif & Lena har varit här ikväll och grattat mig :) Har fått massa fina saker!
Av Peter fick jag en digital fotoram! Jättenice verkligen!
Av mamma å pappa fick jag en Babyliss iCurl och en jättestor chokladkalender.
Av John & Michaela fick jag Duschcreme, duschpuff, massageolja & Doftljus.
Av Leif å Lena fick jag träningskläder, doftljus & en bok.
Min Faster skickade ett kort med 4 Biobiljetter.
Och min fina vän Hanna skickade ett jättefint kort =)
Här kommer lite bilder!

  
  
 
  

Nu blir det snart sängen för min del.. känner mig riktigt trött!!
Ha det bäst!
PoK



Kommentarer
Hanna

Happy Birthday gumman!

Så mkt fina presenter du har fått för att inte tala om kortet ;) hihi...

Puss pusss

2009-11-24 @ 22:05:31
Hanna

svar: Vi hade kvar 3 st saffranspåsar från förra året ;P Så det kändes rätt så bra ändå haha... Puss

2009-11-24 @ 22:08:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0