Orättvist

Hej på er!
Vilken tråkig dag det är ute idag! =( Så himla grått och trist... Men trots vädret känner jag mig på ett strålande humör! vet inte vad det är med mig :P Har sovit som en stock inatt, så jag är väl helt utvilad =) Har busat lite med min lilla Selma... Vad skulle jag göra utan henne?! Min lilla Trollis! Tror att hon och jag ska ut i de gråa vädret om en stund. Känner att både hon och jag behöver ut och röra på oss! 
Min läkare Linda ringde för en stund sen till mig.... Bara för att höra hur jag mår! Hur många doktorer tar sig tid till det egentligen?? Tyvärr ska Linda sluta :( Typiskt! Alltid är det de bra unga läkarna som inte får va kvar... :(  de gamla tjuriga läkarna däremot, de kan inte rubbas.

Hihi, nu har Selma varit ute i sin låda och hämtat denna leksaken :


Haha! Visst är hon för söt :P

Nej, nu ska vi ta och gå ut. Sen får de bli kaffe!!!!
Puss!!



Kommentarer
Hanna

Hahaha ja hon e gööör cool när hon har den! =)

Åh tråkigt att höra.. =( När ska hon sluta? Hoppas du får nån bra efter. Puss

2009-11-05 @ 14:52:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0