Redo för rusk



Tjo!
Idag när jag lämnat Peter på jobbet vid 11 tog jag mig en liten sväng på stan... Va ju tvungen att kolla in den nya affären som öppnat! In my house heter affären.. Kommer även finnas på nätet! Jag har läsa ägarinnans blogg ett bra tag.. så kul att få träffa personen Irl :P Här är adressen till hennes blogg:  http://in-myhouse.blogspot.com/
 Hittade dessa söta gummistövlar! Me ♥ !! Supersköna är de och passade perfekt! Prisen var riktigt bra me! Ynka 159:- fick jag ge!
Sen kilade jag in på Vero Moda också... Där hittade jag ett par skönta Jeansleggings... Fick höra av expediten att man absolut inte får använda sköljmedel till kläder me stretch... Visste ni de???? Inte konstigt att mina gamla jeansleggings är så slappa och stora nu! :(

Nej.. nu ska jag ta och gosa om min lilla Selma!
Puss!



Kommentarer
Hanna

Jaså det visste inte jag heller... fast mina har däremot inte blivit nåt stora ändå :P Puss

2009-11-10 @ 18:28:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0