Shopping & fika

Hejsan!
Nu sitter jag i soffan och tittar lite på tv... Har varit inne i stan så nu är jag helt slut :P Mina stackars fötter värker :( Inte så vidare bekvämt me platåstövlarna :( Menmen... Hittade en hel del fint på stan iaf! Kul när det är så! Köpte ett par nya finbyxor, en kjol, en mössa, en kofta och lite scrap-grejer... Lägger kanske in kort på kläderna sen... om jag orkar ;) Hanna var ju med mig hela dagen på stan me =) Tack för idag gumman! Vi åt lunch-buffé på Lotus och sen blev de kaffe och kaka på 3G.



Nej, nu ska jag återgå till tvn :)
Ha det bra!
Kramar Jenny



Kommentarer
Hanna

Tack själv hjärtat! Va jättekul att se dig igen =) Puss

2009-11-03 @ 16:55:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0