Slingor

Hej..
ååååå! Skrev ett jättelångt inlägg för en stund sen.. men sen när jag skulle publicera de hade internet hoppat ur så allt försvann =( Suck!
Menmen... Det jag skulle berätta var iaf att jag slingade håret igår! Tack för hjälpen Maria! =)
Före:

Efter:


Är supernöjd nu faktiskt!! Håret blir alltid så mörkt på hösten och vintern... På sommaren är det ju mer solblekt, men det klippte jag ju av! Så de va skönt att ljusa upp de lite =)

Nej, nu ska jag titta på Idol och äta pannacotta! =)
Ha en mysig kväll!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Bilden e så ljus så det är lite svårt att se slingorna, men det syns att det är mkt ljusare! :) Skönt va!?! Puss

2009-11-13 @ 20:38:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Ja superskönt! Nej men vi gjorde bara många små slingor, så själva slingorna syns typ inte :)

Pussa

2009-11-13 @ 21:15:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0