Solsken!

Åhh så glad jag blev när jag slog upp rullgardinen och såg att det var strålande solsken ute! Häärligt!! =) Vet inte när jag såg solen senast!!
Nu har jag precis ätit lite yoggi. Snart ska jag göra mig iordning och gå ut med Selma. Sen ska jag baka det sista inför kalaset imorgon. Ska göra lite fler chokladbollar och så ska jag göra kolafyllningen till pajerna. Skalen gjorde Maria och jag igår =)
Sen ska jag möta upp Kerstin och Maria i Ronneby och så ska vi handla det sista till imorrn. Sen blir det nog hem och laga middag skulle jag tro.. Älskling spelar match idag.... Tråååk... Tycker inte alls att det är kul att sitta och titta på Idol själv. Menmen.. Får väl köpa mig en stor godispåse istället ;)
Nej nu är det bäst att jag sätter fart! =)
Ha det så bra!
Kram


Kommentarer
Hanna

Hej världens finaste kompis! Visst är det underbart väder ute =) Man blir verkligen på strålande humör =) Vi ses kanske på nätet till Idol ikväll <3 Puss

2009-11-20 @ 12:28:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0