Var bor Jenny?





Ja, kan ni gissa det ;)
Visst blev det fint??? Jag köpte ljusslingan idag... Tycker att den passade bra in faktiskt =) Mysigt med lite belysning ute på terassen! Har inte haft det innan... :) Älskar lampor utomhus... Speciellt i träd! Det är sjukt snyggt! Men det får ju inte vara för mkt såklart! Inte massa blink och olika färger å sånt :P Usch!
Mmm... Nu sitter jag och dricker Kanel-kaffe! Köpte det på Indiska idag... Supergott! Mmmmums! Smakar verkligen JUL! =)

 

Imorgon ska jag be min älskade att putsa av fönsterna... Under tiden får väl jag stryka gardiner.. Bläää =) men kul när det är klart sen :D

Ha det fint vänner!
Kramar



Kommentarer
Hanna

Nu ska jag se om det kommentera detta inlägget. Har provat X antal ggr hehe :P



Ville bara säga att det blev syyyyyypermusit :)



Puss

2009-11-28 @ 13:51:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0