Confession

Hej på er..
Jo jag tänkte ju som sagt ta en paus i bloggandet.... Men sen tänkte jag "varför de?"  Sanningen är den att jag har mått jättedåligt i nåra veckor nu... Och varför ska jag skämmas för att erkänna de? Nej, det tänker jag inte göra. Tror att det kan vara bra att ha bloggen och skriva av mig lite när jag känner att det behövs. Jag ska vara sjukskriven från jobbet hela denna veckan. Sen får vi se hur det blir. Ska träffa en läkare på fredag... Lite nervös för det faktiskt! Tror de ska ta lite prover å så kanske... Aja... Har kommit till en punkt nu där jag inte bryr mig om vad som behöver göras, bara det blir en förändring/förbättring. Så här vill jag inte må längre. Vill vara mig själv igen! Idag ringde jag tom ner till Vårdcentralen utan att vara spec nervös... Och jag HATAR verkligen att ringa såna samtal!
Aja. Nu i veckan ska jag försöka sätta lite olika mål för varje dag... saker som jag ska göra.

Jaja. Det var allt för idag.. Hörs säkert nån dag snart igen...
Kram!


Kommentarer
Emma

Hoppas du snart mår bättre igen Jenny :) Många kramar!

2009-10-07 @ 17:34:01
URL: http://emma85.webblogg.se/
Jenny

Tack så mycket Emma!! =) Kramis

2009-10-07 @ 21:24:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0