Händelselös dag

Hej igen!
Nu har jag kollat på Desperate Housewives... Tycker att det är ett av de bästa program som går på tvn nu... Alltid lika tråkigt när ett avsnitt är slut... hehe...
Idag har det hänt absolut ingenting känns de som... Jag har bara varit hemma och drygat... Fast sen blev det ju kalas för Ellen... Kul =) Åt lite Prinsesstårta... mums!
Nu är min Älskling ute på promenad med Selma och med hans mamma... Undra när han hade tänkt komma tillbaka?! Har varit ute en bra stund...
Imorgon ska jag på möte på fm... Är lite nervös för de... Men de ska förhoppningsvis gå bra.
Tror att jag ska ta tag i vår klädkammare imorgon om jag hinner å orkar... Det ser ut som ett bombnedslag där... :S Måste ta och packa ner alla sommarkläder och ta fram vinterkläderna... Hög tid för det!!
Nu tror jag att jag ska ta och krypa ner i sängen och läsa det senaste numret av "Allt i hemmet"
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Haha ja konstigt nog lyckas det alltid bli bombnedslag i garderoberna... Brr har du inte tagit fram vinterkläderna än??! Puss puss

2009-10-28 @ 08:12:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0