Härlig Torsdag

Hallå på er!
Hoppas allt är bra med er :) Idag har jag haft en bra dag.. Bästa på länge faktiskt. Älskling och jag har varit på SPA och bubblat, badat å bastat. Jättemysigt!! Perfekt Spa-väder idag! Har varit riktigt ruggigt... Har både haglat, regnat och åskat! Nu är det verkligen höst!!


Regnrusk!!                         Fina Selma å jag =)

Här bubblas de i utetunnan! Hemsk bild på mig, menmen!

Vackra SPA-trädgården


Sämre utsikt kunde vi ju haft! Heelt underbar regnbåge!


När vi kom hem från SPAt och hade uträttat diverse ärenden i Rby så lagade vi lite middag. Idag blev det Kycklingkebab, pitabröd, sallad och kebabsås. Såå gott! :) Blev lite "helgmat" känns de som... Men så får de blir! Imorgon jobbar Peter till 21, Lördag spelar han match och på söndag jobbar han igen... Och hela nästa vecka...Så man får ju passa på ;)




Middagen :)


Nej, nu skaj ag ta och göra mig iordning, gå ut med Selma och lägga mig på spikmattan å läsa lite :)
Imorgon blir det staun med Hanna =) Kulkul!
Ha det så bra!!
Många Kramar♥




Kommentarer
Hanna

åH SÅ MYSIGT MED SPA! Och vilken underbar regnbåge!! Låter som en topperndag gumman"!!!



Ses imån!



Puss

2009-10-01 @ 23:01:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0