Appaloosa



Ikväll har jag och Peter haft de jättemysigt :) Vi hyrde en film, Appaloosa hette den... En Westernfilm med Ed Harris, Viggo Mortensen, Jeramy Irons och Renée Zellwegger. Den var riktigt bra! Kul när det är så många bra skådisar me! Vi köpte även varsin hamburgare som vi har smaskat i oss! Nu kollar jag på Kill Bill. Har inte sett den innan faktiskt! men får se om jag orkar se hela... :S
Imorgon ska vi förmodligen till Boda en sväng. Trevligt :)

Hoppas ni har en trevlig kväll!
Kramar Jenny♥



Kommentarer
Hanna

Hej älsklings gumman!! :) Så myysigt att kolla på film!!! =) Den filmen har jag inte sett!! Puss på dej

2009-09-13 @ 15:23:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0