Den lilla svarta


Denna klänning klickade jag hem tidigare idag! Verkligen min stil! Älskar svarta klänningar och jag älskar verkligen ballongkjolar! Hoppas att den kommer att passa på också!!



God kväll på er!
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg... Ska alldeles strax krypa till kojs... Är såå otroligt trött! Tror minsann att jag kommer att sova som en liten gris inatt ;) Har jobbat mitt första 12-timmars pass idag... Och har ett likadant pass imorgon. Det tar på krafterna kan jag säga!! Känner mig helt mörbultad i hela kroppen :P Men jag vänjer mig nog :)
Imorgon är det fredag...IGEN! Usch vad fort tiden går!!! Ska ju som sagt jobba 12 timmar imorgon, slutar 20.30 men jag hoppas att jag och Älskling ska hinna med lite fredagsmys iaf =)
Har inte så där jättemånga planer för helgen... Hoppas att jag ska hinna med lite shopping på lördag.. Hade behövt en ny jacka... En "fritidsjacka" eller vad man ska kalla det för... Nån som är lite vind och vattentålig. Sen blir det middag hos svärfar och Lena på kvällen. Och på söndag får jag se om jag hinner med en sväng hem till mina föräldrar. Var ett tag sen jag hälsade på nu.
God natt på er!!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Hallå gumman!

Så fin klänning du köpt dig :) Kommer säkert passa jättebra på dig!

Puss puss

2009-09-26 @ 17:17:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0