Kärlek♥

Åh vad jag är glad idag! Min älskling överraskade mig med en stor blombukett idag! Så gulligt av honom! Han sa att de va för att jag haft det lite jobbigt den senaste tiden och han har jobbat jättemycket.. :( Jag blev verkligen rörd! hehe... Min Älskling... Sån tur jag har haft som träffat dig Peter! ♥ Blommorna har gjort hela min dag! Tänk att några blommor kan betyda så mycket egentligen! Konstigt!


Flowers

Nu sitter jag framför tvn och tittar på Sex and the city.. Tänkte att de va dax att plöja igenom "skolådan" igen.... Blir nog för 10e gången nu ;) Tröttnar aldrig! Menmen! Snart får jag nog ta och gå och lägga mig. Imorgon ska jag "passa" lilla Ellen. ska bli roligt! Tänkte att vi skulle ta och baka lite Vaniljbullar. Såå gott! Får väl bli nån promenad med Selma i skogen också om vi hinner.

Här kommer en Video som jag gjorde till min Älskling när vi hade varit tillsammans i 8 år. Massa gamla kort på oss :P Ursäkta för det ;)
 




God natt vänner! Sov så gott!


XoXo



Kommentarer
Hanna

Åh vad gulligt gumman! Jag skulle me vilja ha blommor elr nåt av min prins! Men jag får väl vänta tills jag fyller år. Puss

2009-09-11 @ 00:48:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Peter

Kul att du uppskattade blommorna!

Saknar er nu....så drygt på jobbet =/ aja blir ju lite pengar av att jobba iaf.



Älskar er! Puss

2009-09-11 @ 15:01:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0