Lördag

Hejsan!
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg... Ska snart köra in till Rby och hämta min Älskling på jobbet! Saknar honom!!
Idag har jag och Maria varit inne i Ronneby.. Har shoppat lite och fikat :) Jag hittade en mysig stickad tröja, 2 läppglans och 5 ögonskuggor... Kände att jag behövde fylla på med lite höstfärger! Köpte även en present till mitt kusinbarn Cornelia som jag ska träffa för första gången på onsdag! ska bli jättekul! Älskar bebisar!!!! =)
Vad har mer hänt idag då... hmm... har suttit en del framför tvn... Kollat på "The City" blandannat... Grät en liten skvätt till det tom! Hehe! Det krävs inte mkt för att mina tårar ska komma!

Har ju hälsat på "lille" Alfons också! Maria skulle ge honom medicin... Inte det lättaste! Anna fick komma och hjälpa till också! Jag är ju lite katträdd så jag höll mig på avstånd!! Lika bra det tror jag! Anna fick ett rejält rivmärke.. Menmen! Han fick i sig medicinen tillslut... Och han verkade riktigt pigg! Stödde tom på tassen där han har dräneringsrören.... Trodde jag inte han skulle kunna...


Lite kort från dagen!


Affe!



 

Lilla jag.. Grön ögonskugga idag! Tycker att det är så fint till blåa ögon :)





Min Cupcake med syltfrosting var inte helt fel!


 
Sminket :) Svårt att få färgerna fina på kort tycker jag... Finare i verkligenheten!


Hoppas ni haft en toppandag!!!
Många stora kramar



Kommentarer
Hanna

Ja Jenny gumman, vem älskar inte bebisar....

Hoppas det går bra när ni träffar henne!

Jättefina ögonskuggor du har köpt! :) Alltid kul med nytt! Jag vill me shooopppa! Puss

2009-09-06 @ 18:20:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0