Sveriges fulaste hem


God kväll, god kväll!
Hoppas ni har haft en bra dag! Min dag har varit helt okej...  Har varit på möte med min chef idag.. Gick bra tycker jag :)
Nu sitter jag i soffan och kollar på Simon & Tomas nya program "Sveriges fulaste hem" Idag är de ju på Sturkö, en liten ö utanför Karlskrona. Där har jag varit många gånger! Jättemysig ö! Innan hade de en liten djurpark där.. Mamma & pappa var där rätt ofta med mig när jag var liten.. Och när jag och lillebror hade sommarlov brukade det också bli ett besök dit :) Mysmys! 
Imorgon ska jag in till Karlskrona och luncha med min vän Linda :) Ska bli trevligt! Var ett tag sen vi träffades så vi har en del att "catcha" upp. Funderar på om jga ska gå in på Centrumsalongen och boka klipptid.. hmm... får se! Sen måste jag nog handla lite mat också... Tråk! Menmen... Är rätt skönt att ha lite mat hemma i kylen och frysen! ;)
Igårkväll började jag läsa på boken jag fick av Peter! Skitbra verkligen! Kunde knappt sluta läsa :P Minst lika bra som filmen!

Gammal partybild på Linda å mig! (inte den bästa bilden, men den första jag hittade)

Nej nu ska jag kika vidare på tvn! Snart börjar ju premiären av Svenska Hollywoodfruar! Ska bli spännande att se hur det är!
Ha det bäst!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Hej gumman min! Hoppas att du får en riktigt rolig dag imorgon! Kul att du ska boka tid för klippning! =) Ska du göra nåt drastiskt elr bara topparna typ? Alla på centrum salongen jobbar inte kvar längre. För hon som äger stället jobbar mer själv och har två storar som hon ska hyra ut.

Kul att boken är bra! Nu har jag förresten läst ut din bok!! =) Den va mkt bra!

Puss puss

2009-09-15 @ 00:51:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0