Veterinären

Hej Hopp!
Hoppas allt är bra med er! Här är allt fint! :)
Har varit hos veterinären med svärmors/Peters katt Alfons... Hans framtass var jätteuppsvullen :( Stackarn! han verkade ha jätteont... :( Men hos veterinären sa de att det förmodligen var något bett av nåt slag... Så han fick dräneringsrör inopererade i svullnaden... Och så blev det smärtstillande och antibiotika. Hoppas att han kryar på sig! Var så läskigt att se honom sövd! Såg ju helt död ut! Uscha!


Innan veterinären


Lille gubben! Här sover han fortfarande....

 
Aja... Annars har vi inte gjort så jättemycket idag... Varit barnvakt åt Ellen & Elias en liten stund...
Nu blir de snart sängen... tror jag ska sätta på en film minsann!
Ha det så bra så hörs vi säkert imorrn!
Kramar


Kommentarer
hanna

Åh stackars kisen! Hoppas att svullnaden försvinner nu! Han är sååå lik en av mina första egna katter. Vitnos hemma hos mamma. Nästan på pricken! Puss

2009-09-04 @ 07:43:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Ja de va jättesynd om honom... =( Men förhoppningsvis är han väl på bättringsväg nu! Haha jaså! :P Alfons ser ut som en Späckhuggare tycker jag :P Så stor å tjock :P Han väger typ 6 kilo.. typ de dubbla mot Selma :P

Pussa

2009-09-04 @ 11:49:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0