Oh Happy day!



Hej på er!
Idag har jag haft en riktig toppendag!! På jobbet så fick jag veta att jag kommer att få vara kvar iaf ändra fram till hösten! :D:D:D Happyhappyhappy! Har aldrig trivts så bra med nåt av jobben som jag haft som jag gör nu! :D Känns verkligen som att detta jobbet är något som jag kommer kunna jobba med i hela livet! All glädje som man får av brukarna.... Om man är på dåligt humör när man kommer till jobbet så går de över med en gång när man möts av deras leenden! Visst, det kan ju vara krävande ibland och fresta på ens tålamod, men all glädje överväger det med råge!

När jag kom hem från jobbet åkte jag och Peter till Gymmet och tränade! Himlans härligt! Sprang/gick en del på löpbandet, cyklade, crosstrainade och styrketränade :) Härligthärligt! Måste bara få in en rutin på att komma till gymmet... så lätt att det inte blir av! Men är så härligt när man väl är där!

Sen åkte vi till Peters lilla mormor Karin... Fikade och kollade runt i hennes mysiga trädgård... Massa vårblommor som "pluppar" upp lite här å var... Vill också ha en stor trädgård där jag kan sätta massa lökar och plantera och så och greja!! aja! Kan ju inte få allt..... på en gång iaf ;) Men på onsdag ska vi på en ny husvisning... spännande =)

Nu ikväll har vi hämtat hem lite smaskig Kina-mat! Åhh vad jag älskar det! Mums! =) Har mest suttit i soffan och slappat... skönt efter en jobbardag! =)

Imorgon får jag se vad jag hittar på... Peter jobbar hela dagen.

Nej nu blir de sängen!
Ha de bäst!
Puss och Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0