Påsk!

Hej på er!
Värst va dålig jag har varit med att uppdatera bloggen! Hmm... Haft lite mycket de senaste dagarna, får skylla på det ;)
Min påsk har varit bra iaf! Jag jobbade Skärtorsdagen och Långfredagen, men sen har jag varit ledig lör, sön & mån. Härligt =) Men imorgon är det dags att gå till jobbet igen. Konstigt, men ju längre jag har varit ledig, desto jobbigare är det att börja jobba igen! Men sen när jag väl är på jobbet så är allt bra igen... men så är det väl ... :) Man vill ju gärna ligga och sova läänge på mornarna!

I lördags åkte vi hem till mina föräldrar i Eringsboda. Min Faster var nere och hälsade på också. Vi åt massa god mat och bara umgicks. Till middag blev det rimmad Oxbringa med pepparrotssås och potatis. Supergott! Och till dessert svängde jag ihop några små påskbakelser :P

Igår åkte vi till Eringsboda igen och åkte allihopa till en Antikaffär i Holmsjö... Älskar antikaffärer! Skulle kunna köpa hur mkt som helst... men en hel del fynd tycker jag allt att jag gjorde =) Skoj! Får se om jag kanske tar kort på fynden och lägger in här senare.


Dags för middag=)



Påskbakelse!



Selma hade det gott!



Ha det så bra!!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Glad påsk igen gumman.. fast nu är den över.. Det verkar som ni hade en mysig påsk!

Vi får träffas snart gumman!

Puss på dej

2010-04-06 @ 11:26:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0