Torsdag

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Min dag har varit bra tycker jag allt =) Jag har jobbat 8-15.30 och efter det körde jag in till Ronneby för liite shopping och en hel del ärenden... Jag köpte ett par nya leggings och en lång topp/tunika. Skojskoj! =) Köpte även lite vårblommor som jag hade tänkt plantera ute imorrn... Imorrn jobbar jag bara till kl 13... Gött =) Får se vad vi hittar på efter de =) Bio kanske.. hmm.. får se =) Har 2 st hela Kladdkakor i kylen som hade behövts ätas upp... Har inte plats i frysen för de båda... Så är det någon som är sugen är det bara att hojta till! ;)

Nej, nu ska jag ut med min älsklingspudel och sen blir de sängen!
Ha det bäst!
Kramar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0