1-års kalas





Hej hopp!
Så var det fredag igen! Sista dagen som sjukskriven idag! Yes! På måndag ska jag jobba igen! Ska bli riktigt roligt!! Igår var jag på Anhörigträff med jobbet... Brukarnas kontaktpersoner, anhöriga, goda män och så vi personal var med :) Var mkt trevligt! Grillade korv och gick tipspromenad :) Det uppskattades verkligen av brukarna! Så roligt då :) En hel del kramar fick man också... Roligt att de har saknat en under semestern!
Idag har jag varit hyfsat flitig får jag säga... Har gjort en Cheesecake som står i frysen å stelnar.. Och så har jag gjort en Skagenpaj... Mmmmmm så gott!!
Nu blir det strax promenad med Selma, sen hopp in i duschen, sen byta om och sen ska vi på 1-års kalas hos lille Isak!!! Lillplutten redan 1 år!!!
Efter Isaks kalas ska vi in till Karlskrona å kolla på bio.... Myspys :)

Ha en underbar fredag!
Puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0