Bälte

Hejsan!
Idag har vi varit inne på Ortoped Tekniska på lasarettet.. Jag har provat ut ett bälte som jag ska ha mot foglossningen... Det verkar bra faktiskt! Nu när jag hade det på mig kunde jag tom gå upp för trappan till vår lägenhet utan att det kändes som att jag skulle tappa benen :P Så ska försöka ha den på mig så mkt som möjligt på dagarna! Men den är inte så speciellt skön att ha på sig när man sitter ner... Blir sånt tryck på magen... Å bebis ligger redan högt upp... hehe..

Ser att jag inte lagt in några bilder på ett tag.... Men det kommer :)
Vi är inne i vecka 30 nu förresten! så 10 veckor kvar nu ungefär!!

Nä nu tror jag att jag ska ta och vila en stund... Är sååå trött nu för tiden!! :S
Puss å kram!


Kommentarer
Hanna

Vad bra att det verkar funka med bältet! Ja jag håller med om att man är trött... man har inte den energin man önskade så man kunde göra lite nytta hemma...puss

2010-08-18 @ 15:52:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0