Göteborg

I torsdags åkte vi upp till Göteborg med Peters syster Anna och hennes dotter Ellen. Vi hann med lite allt möjligt... Shopping på Frölunda Torg, Universéum och Liseberg!
Här kommer lite kort!


Mys med Olga!


Fin fisk på Universéum


Peter, Anna & Tjockis-jag :)


Ellen svävar :P


Pizzabuffé hemma hos kära Faster ♥


Anna, faster & Peter


Peter, Ellen & Anna åkte Flumriden på Liseberg.. Jag fick snällt stå och titta på ;)


Slänggungorna åkte jag iaf! Och Kållerado :) Det fick räcka =)

Hade några riktigt roliga dagar i Götet!

ha de bäst!
Puss o Kram


Kommentarer
Hanna

Roligt med Liseberg! Va evigheter sen man var där.. Slänggungorna har inte varit min typ av karusell.. superläskig juuh! :P Puss

2010-08-03 @ 08:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0