Ingen toppendag

Hej på er!
Usch igår hade jag ingen bra dag... sov jättedåligt natten till igår... Vaknade av att jag hade kramp i min ena vad framåt morgonen... Fy sjutton vad ont det gör! Får det lite då och då nu under graviditeten. Mycket obehagligt! Sen lagade jag fisk till middag.. med paprika och purjo i såsen... Det var ju inte så bra... Hade otäcka uppstötningar heela dagen sen! Blärk! Sen hade jag ont av Foglossningen me... Har haft ont sen vi kom hem från Götet... Vet inte om jag kanske gick lite för mycket när vi var där eller om det är efter bilresan... Hm... Aja!

Hände lite bra saker igår iaf :) Vi har ju tjafsat med Blixtvik i ett halvår ungefär... De har ju dragit pengar från oss fastän vi sagt upp vårt abbonnemang för typ ett år sen.... De är roliga de! Och inte har det gått att få tag på någon i kundtjänst, varken på Mail eller telefon... Men igår!! Då fick Peter äntligen tag på de! så vi ska få tillbaka en hel del pengar från dom! flera tusen! Så härligt!! Passar ju bra nu iom flytten ;)
Sen fick jag även brev från Fkassan och jag blev beviljad havandeskapspenning!!! Sååå lättad! Så den 2a September går jag hem... Bara 2 veckor kvar att jobba!! Hääärligt! :D

Nej nu ska jag göra mig iordning för snart ska vi köra till Jämjö och hälsa på min lilla Mormor <3

Ha en bra dag!
Puss!


Kommentarer
Hanna

Usch nä det är verkligen inte kul att vakna med kramp :/ Tur iaf att det hände lite roligheter på dagen ändå! Hoppas du hade trevligt hos lilla mormor :)

Puss

2010-08-05 @ 09:01:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0