Kräftskiva

Hej på er!
Igår var vi i Eringsboda nästan hela dagen.. Kom dit vid 15-tiden... Började med att äta lite middag som bestod av Vildsvin, potatis och mammas goda sås =) Himlans gott!! Sen promenerade vi till Grimsgölen för att vittja kräftburarna... Phu... det var lite jobbigt att gå faktiskt! :P Och massa mygg i skogen... Jobbiga små insekter! Det var riktigt fint väder dock, och vi satte oss en stund nere vid vattnet och bara njöt!
Sen gick (okej, jag åkte;)) vi hem och satte på kaffe och till det blev det Daimcheesecake... Gottgott =)
Framåt kvällen åkte kräftorna (och drickat) fram... Jag hade med mig alkoholfritt vitt vin.. Riktigt gott faktiskt! Kommer jag köpa hem fler gånger! Och kräftorna var lika goda som alltid! Mmmums!
Idag är vi alla rätt trötta faktiskt...

Men här kommer lite bilder!!


Vildsvinsmiddag! Anders, Mamma & Pappa.


Jag, faster Kerstin & Carina


Ute på bryggan... Carina, Jag, Mamma å Faster


Lilla Olga!


Mys =)

Selma stod för underhållningen... Hon spexade och grejade :P skulle fånga pinnar, grenar och grejer i vattnet! Tokan!! ♥


Pappa "The Giant"


John & Michaela



Kräftdax!!




Mmmmmmums!!

Kräftskivan var verkligen superlyckad!! :D:D Längesen jag skrattade så mkt tror jag! :P

- Vaaad göör duu nuu för tiiden....?


Hihi, Puss på er!


Kommentarer
Michaela

Vilka fina bilder =) Haha, "Vad gör du nu för tiden?" xD Det var en riktigt lyckad kväll :P Jag lånar lite bilder av dig och lägger upp på min blogg =)Kram

2010-08-23 @ 21:07:15
URL: http://michaelapauline.blogg.se/
Jenny

Haha Ja det var en rolig kväll! javisst bara låna du bilderna :P



Kram

2010-08-23 @ 22:14:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0