På tapeten

Nu när jag springer runt överallt och kollar överallt på nätet efter tapeter har jag hittat en ny favorit... Nämligen gula tapeter! Jag som inte ens brukar vara så glad för gult... Men tycker verkligen att det är supersnyggt med gult på väggarna! Speciellt som fondvägg! Tyvärr finns det inte så många tapeter som är gula... Det är rätt ovanligt... Det började förreseten med att vi var på Ikea i Kållered för nån vecka sen och i ett av deras sovrum där satt en underbar gul tapet... Men såg tyvärr inte vad den hette... Och när jag mailade kundtjänst visste inte de heller... Suck!

Men här är några andra gula tapeter som jag gillar iaf!



 
Nagoya gul från Mimou








Kommentarer
Hanna

Tjusigt tjusigt =) Själv är jag inne på att jag vill ha nån ganska mörk.. typ brun/guld i vardagsrummet/matsalsrummet sen när utbygget är klart. Antagligen spm fondvägg då och resten vitt tror jag och ganska mörkt golv :) Man har fullt med ideér :) Puss

2010-08-06 @ 21:22:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0