Sista grillningen

Hej på er!
Hoppas att er dag har varit bra :) Jag känner mig rejält trött nu.. Har varit igång och städat och grejat idag... Det behövdes... Har stått flyttkartonger lite överallt här i lägenheten och dammråttor var det en hel del. Men nu är de borta iaf... Synd att det inte varar bara...
Idag har min vän Linda och hennes sambo Jimmie varit här... De kom vid 16-tiden... Vi hade egentligen tänkt laga nån mat här inne i lägenheten... Men det var ju så fint väder så vi passade på att grilla istället... Lär väl varit sista grillningen för detta året kan jag tänka mig! Ska väl bli sämre väder nu framöver har jag hört..
Vi la fläskfilé i marinad och grillade... Mums! Hade klyftisar och Bea-sås till. Till efterrätt blev det en kaka med blåbär som jag bakat.
Hade en riktigt trevlig em/kväll! 

 
Linda & Jimmie



Min älskling!




Puss!


Kommentarer
Hanna

Hoppas ni hade trevligt :) Vi passade också på att grilla igår.. Hade inte gjort det på evigheter.. tänk... då va det nog sista gången ni grillade i den lägenheten! Puss

2010-08-11 @ 07:00:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0