Sjukgymnast & Tens

Hej på er!
Jaha så var det måndag igen... Den sista måndagen på min semester... Om en vecka är det dags att börja jobba igen... Men bara i 2 ½ vecka iaf.
Imorse var vi hos sjukgymnasten.. Har ju ont i mina höfter av Foglossning... :/ Så nu har jag fått remiss till Ortopedtekniska för att prova ut ett bälte som ska hålla ihop fogarna :) Fick även med mig en Tens- apparat... Men jag är lite skeptisk till den faktiskt... Men ska se om den kan lindra lite iaf :)
Jag har pratat lite med min chef också... Har varit lite orolig för hur de ska bli att jobba nu i de här 2 ½ veckorna... Iom höfterna... Men hon lovade att jag inte skulle behöva göra några lyft... Så det var ju skönt... och får jag ont så får jag sjukanmäla mig... :) Det kan det ju vara värt!
Sen har vi varit hos Elina, Johan & Gabriel idag också.. Åt lite goda frallor och fikade med kladdkaka... Mumma =)
Nu ska jag strax sätta mig framför tvn med min Tens och titta på Det okända :)
Ha en bra vecka!
Kramar














* Tänker på dig . . .*



Kommentarer
Hanna

Vad bra att du tog dej i kragen nu för att få komma till sjukgymnasten!

Så du har fikat med kladdkaka idag?! ;) Hade ni trevligt?? Hehe.. Puss

2010-08-09 @ 20:48:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0