Vecka 30

Ja jisses!! I tisdags gick vi in i vecka 30... Jag tycker att det är skrämmande... Bara 10 veckor kvar!! Hittills har tiden gått så otroligt snabbt!! Nu får de allt sakta ner liite iaf... Jag längtar visserligen tills vi har vår lilla tös hos oss... Men vill gärna hinna fatta att jag är gravid innan hon kommer ;)
Det finns en rolig sida på nätet förresten där man kan kolla hur sitt barn kommer att se ut.. www.makemebabies.com
Och så här kommer vår flicka att se ut enligt den sidan :P



Hihi söt va?! Och jag tycker minsann att det var likt mig när jag va liten :P

Lillan sparkar för fullt nu hela dagarna tycker jag... Riktigt livlig är hon!! Så häftigt när man kan känna en fot genom magen... Riktigt sticker ut ibland! Helt otroligt... Hon verkar ha hittat en favoritposition i magen me... Hon ligger med huvudet nedåt, sen har hon ryggen på min högersida med ansiktet inåt och så har hon benen/fötterna högt upp till vänster.... det känns tydligt kan jag säga! :P Hon har legat så de senaste två besöken hos Bm. :)


Nä nu blir jag galen på Photoshop... Håller på å redigerar 2 kort på magen men det har stängt ner sig 2 ggr nu när jag precis blivit klar.... grrrrr... så magbilder kommer en annan dag... Nu vill jag bara kasta ut datorn genom fönstret!!!!!


Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Hihi så söt!! Kul och se sen om hon ser ut då :)

Retfullt med ps... ska bli kul att se magbilder sen.. va ju typ 2 veckor sen elr nåt nu ju :) Puss gumman och godnatt

2010-08-19 @ 21:34:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0