Dan före Dopparedan






Julafton imorgon! Herregud! Underbart!
Nu håller jag på att steka köttbullar... mmm... Luktar ljuvligt!! Dricker glögg och äter pepparkaka också... Det gäller att kunna göra många saker samtidigt ;)

Idag har vi hela familjen varit inne i Karlskrona och handlat de sista julklapparna. Allt gick bra och det var inte så fasligt mycket folk på stan faktiskt... Jag har varit med om värre om man säger så! Jag hade bara en julklappa kvar att handla också... skönt de :) Fyndade även lite kläder till Alice på H&M som började sin "mellandagsrea" idag. 2 fina set med byxor + tröja och ett par tuffa bruna byxor :) Fyndade även en klänning till mig me.. 100:- bara.. Funderar på att ha den på mig imorrn... Men får se =)
Peter och jag åt lite "minijulbord" här hemma ikväll... Mums så gott det är med julmat!! Längtar till mammas julbord imorgon!!

Imorgon ska vi till Peters mamma i Kallinge på Julfrukost. Ska bli supermysigt! Himla mysig tradition faktiskt! Hoppas bara att vägarna är ok... Snöar på rätt bra nu, och har gjort hela dagen! Är det allt för illa så beger vi oss inte iväg..
På em/kvällen ska vi vara hemma hos min mamma och pappa :)

Jag har verkligen inte hunnit med hälften av allt som jag skulle velat hinna med i år... :/ Lite tråk!
Ingen julgran, inget julgodis, inga pepparkakor, ingen skinka, inget julstäd och ingen rökt ål på julbordet!!! Men jag tror nog att detta kommer bli den bästa julen ändå!! ♥


Ha en underbar dag imorgon!
Många Julkramar!



Kommentarer
Hanna

Åh så gott att julmysa lite själva innan jul.. vi har inte hunnit med det tyvärr.. men ser fram emot nästa jul.. då har vi någonstans att ställa julgranen me :) Har vi inte haft detta året.



Puss

2010-12-26 @ 14:49:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0