Fredagsmys

God kväll på er!
Har ni haft en bra vecka? Hoppas det!
Idag har vi haft besök av min moster Anki och mina kusiner Tesse, Dalle & Sandra och mina kusinbarn (Alices sysslingar alltså) Ossian & Cornelia. De kikade på huset och hälsade på min lilla goding Alice. Blev även fika (såklart) frallor och sen Saffransmuffins & pepparkakor. Mumma =)
Imorgon blir det en heldag i Ronneby. Först ska vi på Julmarknad där mitt jobb ska stå och sälja godis. Sen spelar Peter match också. Första gången Alice ska se på innebandy... Hoppas de kommer gå bra!!


Så fint ute med all snö!



Härligt att bada!



Min kusin Tesse och Alice myser.


Moster Anki & lilla Cornelia



Sandra & Daniel



Många fina paket fick Alice... Massa fina kläder!


Julmys!


Ha en trevlig helg!
Puss & Kram 



Kommentarer
Hanna

Oj va mycket fina presenter till Alice =) Puss

2010-12-16 @ 20:53:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0