Strålande Jul



Goddagens!

Åhh vad jag är sugen på att "julbaka"!! Jag har redan gjort en omgång Rocky Road... Men de verkar ha tagit slut... hihi... Ooops! I år tänkte jag att jag skulle göra Chokladkola, Wienernougat, Knäck och Lakritskola. Hmmm hur jag nu ska hinna med allt?! Idag har jag iaf stuckit i nejlikor i apelsiner.... Mmmmm så (l)ju(v)ligt det doftar! Me love!  
Och så är det hög tid för en shoppingrunda på stan me känner jag. Hoppas man slipper vara ute i sista sekund med julklapparna i år... =)

Finns inget mysigare än julen!


Puss på er alla små nissar!


Kommentarer
Hanna

Åh så julfint! Kan tänka mig att det doftar gott! Gott med rocky road.. undra om jag hinner/orkar göra det i år..

Pussss

2010-12-16 @ 21:01:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0