Syskonkärlek

Hejsanhoppsan!
Har ni haft en trevlig lördag? Här har vi mest varit hemma och myst :) Alices farmor & Ulf har varit här på besök... Mysigt! Alice fick en jättefin klänning av Farmor som hon ska ha på Julafton =) Och Ulf kopplade in tvättmaskinen åt oss så äääntligen kan vi tvätta!!! Sån lyx :P Men alltid ska de ju krångla... Ulf skulle såga i nåt rör (tror jag) och då fick ju vi stänga av vattnet... Men tror ni att vattnet stängdes av? Nää icke... Så tydligen är de nåt fel på kranen nere i källaren... Så nu måste vi se till så den fixas... Aja.. Alltid är de nåt! Vi kan iaf tvätta nu... Det är jag glad för! Blir ju en del tvätt nu iom att en liten dam kräks hela tiden! :P
Igår hade vi också en hemmadag... Lr ja, jag har hemmadag de flesta dagar nu för tiden faktiskt ;) Rensade ut alla mammakläder ur garderoben och la in mina gamla vanliga kläder istället. Funderar på om jag ska sälja mammakläderna lr hur jag ska göra...
Idolfinalen kollade vi ju på igår såklart... Kul att Jay vann =) Under tiden vi kollade på finalen låg Alice & Selma i soffan och mös... Mina små gosar!!!


Sötingarna! Selma är verkligen glad för Alice!


Lilla Busan!


Nej nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar me matningarna inatt! Imorgon jobbar Peter heela dagen så de blir jag som får ta "nattpasset" ;)

Ha det bäst!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Naaaw vilken härlig bild på dem <3 Puss

2010-12-16 @ 21:02:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0