6 februari

Hej på er och Happy Lördag ;)
Hoppas ni har en trevlig kväll.
Såå vad tyckte ni om melodifestivalen?? Jag är lite besviken faktiskt.. hade högre förväntningar på det. Och jag tycker verkligen inte om Christine Meltzer.. Bläääää.... Hon är verkligen INTE rolig... hehe menmen. Låtarna va ju inte heller nåt vidare.. Men de kanske blir bättre framöver :)
Idag har vi varit hos Peters mormor. Hjälpt till att skotta lite och slå ner massa istappar så hon inte ska få de i huvudet!! För en del istappar va verkligen jäättestora!
Sen åkte vi in till Rby me... Shoppade lite... Lägger in kort imorrn på d.. Orkar inte nu. =)

 
Roligaste kortet idag! :P Älsk får sig ett snö"bad" ;) Och jag med en stoor istapp :P


Selma va helt tokig i istappar! Knashund!!


Nej, nu ska jag slå mig ner hos Peter å Chrille i soffan.

ha de bäst!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0