Alla hjärtans dag

Hej på er!
Hoppas ni har haft en underbar alla ♥ dag! Min dag har varit toppen. Jobbade natten till idag.. så jag slutade kl 10 imorse. då åkte jag till Konsum och köpte Baguetter, godis, kort och lotter till Peter :) Sen åkte jag hem och gjorde en smarrig frukost till oss. :)
Drack varm choklad till frukosten.. mmmums!!


Chokladen med grädde och ett Marshmallowhjärta :)




Sen åkte vi till Boda en sväng.. Fikade lite och så... Mamma hade gjort en supergod Ananaspaj! mmm! Ska prova att göra den jag med framöver :)

När vi körde hem från Boda tittade vi inom Anna m fam... Där även Elina, johan & Gabriel var... Vi kelade med Annas supersöta kaninungar! Villhavillhavillha! Helt ljuvliga var de!

Nä.. det blir bara ett kort inlägg nu.. Är så himla trött! Man sover inte så bra när man inte är hemma i sin egna säng :/ Känner av det nu... och imorgon börjar jag redan kl 07... uuuuurgghh... Men de ska nog gå bra!

Ha de bra!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0