Amsterdam

God kväll i stugorna!
Hoppas allt är bra med er! Jag känner mig lite krasslig... tror jag börjar bli förkyld :( Peter har varit det några dagar, så jag kan ju räkna ut vem som är smittkällan ;)

Idag har jag jobbat.. Mellan 8 och 14.30... Har varit riktigt hektiskt på jobbet idag.. Lite jobbigt! Men tiden har iaf gått fort :P
Imorgon är jag ledig... och Peter med! Häärligt!! så skönt att ha nån dag ledig tillsammans mitt i veckan! Vi funderar på om vi ska hitta på nåt kul... Hm... Kanske Spa lr Bio på kvällen... Får se vad vi är sugna på och hur vi mår :)

Ikväll har jag bokat flygbiljetter till Amsterdam där min syster och hennes familj bor. Ska bli så himla roligt! Jag har ju inte träffat sis på flera år.. och aldrig träffat hennes blivande man lr min systerson Max. Så det ser jag verkligen fram emot! Den 19 mars flyger vi från Kastrup. Så det är ju inte länge till!!! :D Lite drygt en månad bara :)

Nej nu ska jag återgå till soffan :)
Ha en fin dag imorgon så hörs vi =)

Puss å Kram


Kommentarer
Sigvehilde

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-03-30 @ 19:36:29
URL: http://sigvehilde.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0