Cookies & Krokus

 
Cookies som jag bakat idag och min lilla Vårblomma :)

Godkväll!
Är allt bra?? Hope so :)
Här är allt bra tycker jag. sitter framför tvn och slötittar på "Du är vad du äter" Idag är Bert Karlsson me... repris visserligen... Men riktigt kul att se :P Gillar verkligen Bert! Så komisk :P Hehe =)
Idag har jag jobbat till kl 13.. Skönt att komma hem tidigt.. Har varit superfint väder me! Man blir så glad och pigg när solen är framme =)
Jag har bakat lite... Behövde fylla på frysen :) Idag blev det Cookies med mörk choklad, mandel och cashewnötter i. Mums =)

Nu kommer snart min Älskling hem från jobbet!! Kulkul!!

Ha det så bra!
Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Gott med kakor... det bakar jag sällan... ha en fin helg! Puss o kram

2010-02-05 @ 08:07:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0