Söndag 28 Mars

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en härlig helg!! Imorgon är det måndag och första Mars. Äntligen vårmånad! Idag har det varit riktigt härligt vårväder. Solen har lyst och snön töat :) Lite tråkigt med allt slask... menmen! Det kan det vara värt! Längtar tills alla underbara vårblommor kommer fram! Pappa har satt massa lökar som förhoppningsvis ska komma upp snart. Ska bli väldigt spännande att se var han har satt alla... Det vet nog inte ens han själv ;)
Idag har jag varit hemma hos mamma, pappa, John & Sigge. Alltid lika roligt :) Mamma bjöd på jättegod Korvstroganoff och så hade hon bakat en mycket god Sockerkaka med smak av citron. Gott :)
Imorgon ska jag, Peter och lillebror John in till Karlskrona. Ska bli trevligt =)
Häromdagen scannade jag inte lite gamla kort förresten! Så roligt att ha på datorn så man kan beställa kopior... Här är några av korten:


Jag & John hos Faster Kerstin :)


Gottegrisar!


Jag och Lotta ♥

Ha en trevlig vecka!
Många kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0