Stan med Linda

Hej på er!
Jag har haft en riktig härlig fredag idag!! åkte in till stan vid 11 tiden och mötte upp Linda på Åhléns... Stötte även ihop me mams å paps som också va inne å gjorde lite ärenden :P Kul!
Linda och jag gick runt i stan å kikade... Både hon och jag hittade en hel del saker... Jag köpte en skål på Village och Muffinsformar, en tulpanvas på Cervera, en jacka på HM, en klänning på Gina samt en "slapp"tröja
Blev även lunch på 3G. Jag åt en Croque Monsiur. Så himlans gott!! Beställer alltid den när jag är på 3G. Sen blev ju fika också (förstås) En Cheesecake till mig och Linda åt Kladdkaka. Riktigt mumsigt! :)


Croque Monsieur


Linda hugger in :P



Min nya skål. Nu är den fylld med nötter och naturgodis. mums =)
Har bestämt mig för att minska på godiset. Därav nötter ist :P Men gott de me =)

Nåväl. Hoppas ni har en härlig fredag!!
Pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0