Tisdag 23/2

Hejsan!
Hoppas er dag har varit bra =) Idag har jag varit ledig.. Peter också =) Roligt =) Men vi har inte gjort så värst mkt idag... Mest varit hemma och myst :) Hann iaf med en fika hos Peters mamma. Hon och Maria bjöd på jättgoda hemmagjorda Semlor... Mmm.... Så gott =) Peter blev överlycklig! Han är tokig i Semlor! ♥
Har även städat lite här hemma idag... Behövdes :) Putsade upp mitt kökssilver också.. så roligt med Silverbestick!!! Men de får ju putsas lite då och då för att va fint.. hehe...


Blir ni bländande? ;)

Annars har jag nog inget nytt att berätta här.. hmm... Allt är som vnaligt helt enkelt! Imorgon väntas de jobb igen... Jobbar 8-19... Torsdag jobbar jag 7-13 och fredag 7-16. Sen är det helg :) Då får vi se va vi hittar på!

Ha det så bra!
kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0