Gäsp..

Hejsan!
Fyyy så trött jag är nu alltså... Ska strax lägga mig... Har jobbat 8-19 idag... tiden har verkligen gått jättefort... Har haft och göra hela tiden på jobbet... är såå trött i mina stackars fötter nu! ska bli skönt att lägga sig... :)
Imorgon är både jag och Peter lediga.... Hääärligt! då ska de fixas massa olika saker.... Hehe... Och på onsdag är vi också lediga! då blir det förmodligen Ikea. Skojskoj! =)
Aja... Tänkte mest slänga in en liten uppdatering här... Lär väl blogga imorgon igen .:)


Bjuder på ett kort innan jag somnar!


hihi :)

Ha det bäst vänner!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Vilken gullig bild du gjort =)

Skall ni till Ikea på ons? I Kalmar elr?

Då ses vi kanske.. jag skall till Kalmar och shoppa loss ;D



Pöss

2010-01-19 @ 00:22:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0