Jobb(ig)dag

Hej på er!
Hur har er dag varit?? Bra hoppas jag. :) Nu är jag mätt och belåten.. Älskling å jag har lagat mat.. Idag blev det bara korv i ugnen å potatismos. Gott är det minsann =) Har jobbat idag också... Gick väl så där idag... Skadade min hand... Så har fått fylla i massa blanketter å sånt där.. Tillbudsrapportering och arbetsskadepapper... Typ 4 a4 sidor att fylla i... trååk... menmen... Bra att ha gjort det iaf. Imorgon ska jag jobba heela dagen... Lr.. från kl 9-20... Å så e jag ledig på torsdag och på fredag jobbar jag bara en liten stund på fm. skönt. Hoppas de går bättre på jobbet imorrn än va det gjorde idag bara...
Nu är jag såååå trött... Funderar på om jag ska sätta på en kopp kaffe...Snart kommer svärmor och hämtar oss... Vi ska iväg å köpa ägg och sen blir det en prommis med Selma.
Ha det så bra så kaanske vi hörs imorgon. Annars på torsdag.

Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Usch då lilla gumman har du skadat dig?? :(

Hur illa är det?



Pussa

2010-01-12 @ 17:32:59
Jenny

Nej det är ingen fara... bara blåmärke, svullnad å ömhet.



Puss

2010-01-12 @ 21:59:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0