Lördag

Hejsan!
Hoppas ni har haft en härlig lördag! Jag har haft en helt okej dag =) Har varit inne i Ronneby och handlat mat och kikat lite i affärerna.. Men köpte bara ett mineralpuder. Får se om det är nåt att ha! =)
Har städat ut julen idag också! Såå skönt!! Men fy så tråkigt det är att stryka gardiner! :S Hann bara med de i vardagsrummet... de andra får vänta tills imorrn!
Nu blir det snart sängen... Håller på och läser den sista boken i Twilight serien... IGEN! hehe! Har läst alla böcker 2 ggr... såå bra! På många sätt bättre än filmerna... (Ja de två som släppts då!) Längtar till Eclipse kommer... men den har inte premiär förren till sommaren om jag inte minns fel. menmen. Har ju böckerna så länge! så jag vet ju iaf vad som kommer hända :P:P hehehehe =)=)
  
Nej.. nu ska jag trotsa kylan och ta ut Selma! Sen blir det "Så länge vi båda andas/Breaking dawn"

Godnatt!
Kramis


Kommentarer
Hanna

Hoppas du hade en mysig lördag gumman! Vi ses på lördag om två veckor :) Pöss

2010-01-10 @ 13:22:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0