Nyårsafton 2009

Hej på er!
Ja, igår var det ju nyårsafton. Jag och min älskling var bara hemma och mös! Åt massa god mat också :) Myspys!
Det var ju också 9 år sedan vi träffades också!
En som itne var så glad igår var lilla Selma... :( Hon har verkligen blivit jätte skotträdd. Tycker så synd om henne! När vi skulle gå ut vid 12-slaget gick hon under vår byrå och kom inte fram förren vi kom in igen! menmen. Inte så mkt man kan göra åt det. Men det är allt synd om djuren på nyår!
Well well!
Här kommer lite kort från gårdagen!


Min make-up gick i silvrigt och blått. Jag hade på mig en svart klänning från breeze. :)
Här skålar jag in det nya året med Asti Cinzano (vad annars;))





Dukningen gick i silver, vitt och turkost. :)




Till förrätt åt vi Parmaknyten med hummerröra, ruccola och balsamico.
Som varmrätt blev det asiatisk Oxfile med Mango Chutney, ris, sås och sallad.
Till dessert blev det hemmagjord Passionsfruktsparfait med färska bär och passionsfrukt.




Min fina älskling och jag!






Kommentarer
Hanna

Så mysigt ni verkar haft det.

Ja raketerna är ingen höjdare för djuren. Vi sköt inte alls många. För Acira fick lite panik.. Så jag gick in med henne.. Nästa år ska jag köpa lugnande till henne. Tur man bor på landet så det inte är så många som skjuter me..

Gott nytt år gumman och grattis till er 9 års dag!



Puss

2010-01-02 @ 10:36:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0