Tulpanens dag




Fina Tulpaner som Elina, Gabriel & Maria hade med sig till oss idag.


Hejsan!
Hoppas att er dag har varit bra! Så är det helg igen... Så fort veckorna går! Redan den 15e januari 2010... Och idag är det Tulpanens dag! Elina, Maria och lille Gabriel var här innan idag och fikade lite. De hade med sig jättefina Tulpaner till oss! Underbart med lite fräscha blommor! =)

Har även jobbat idag... Gick superfort! Timmarna bara flög iväg! Nu är jag ledig till på måndag. Göttgött =)

Imorgon ska jag och Peter in till Kna och kolla på Bio... Blir "Snabba Cash" Hoppas den är bra! Ska nog ta och äta ute innan tror jag. Gott =)

Nu blir det snart sängen.

Ha en underbar helg!


Kommentarer
Hanna

Så fina Tulpaner du fick! Älskar Tulpaner!

Men jag gör inte om misstaget jag gjorde en gång... att lukta massa i dem :P



Blev helt gul om snoken och nös :P



Puss

2010-01-18 @ 12:26:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0