Åsjön

Hej i värmen!
Vilket underbart väder!!! <3 Blir så himla glad av värmen!! Idag har vi varit i eringsboda det mesta av dagen. Började med en husvisning på förmiddagen... Mmm mysigt hus!!! Sen åkte vi hem till lillebror som var hundvakt till Sigge... Mor och far är ju på Rhodos! Gottegrisar... hmf... Aja... Vi hade med oss lite frallor som vi åt till frukost :) Mumsmums! Sen tog jag, Peter och Selma en tur med båten.. åh vad jag älskar den lilla ekan! Så himlans mysig och lättrodd! Nu har jag fått valkar i händerna av allt "roande" hihi myspys... att ro ut med båten en stund är verkligen sommar för mig! sommar när den är som bäst!
Vi rodde bort till Gäddegöl och la till vid en brygga där och Peter & Selma badade... Jag gick bara ner en bit... Var riktigt varmt i vattnet faktiskt! 22 grader stod termometern på. Lite lagom det!
Sen körde vi hem till John igen och åt vattenmelon och Wienerbröd :
Här kommer lite kort!
























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0