Busy,busy

Hej på er!
Usch va dålig jag har varit på att blogga de senaste veckorna!!! Sorrysorry!!!! Har verkligen inte hunnit med det... Har iofs inte hunnit något alls den senaste tiden känns de som! men snart är det slut på det!! Nu är det snart semester!! Jobbar 8-19 imorgon och 8-14 på fredag... sen jobbar jag 8-19 på måndag och så jobbar jag natten mellan tors och fred! Sen är det semester!!!! Åh så underbart det ska bli!!! Längtar så otroligt mycket! semestern börjar med Lasse Winnerbäck och Östersjö. Ingen dålig början! vad är mer somrigt än Lasse Winnerbäck i Brunnsparken!
Såå vad har hänt sen sist då.. hmmm.... Vi har varit på Ven.. Har lagt in lite bilder på det iaf... hade det superhärligt! Var helt otroligt vackert där! Vi hyrde Tandemcyklar... Peter satt fram och jag bakom... Fyyy så läskigt det var! Såg ju ingenting framför mig... såg bara vid sidorna... Och inte kunde jag ju svänga heller... hehe... men himlans härligt! Men oj vilken dålig kondis man har!!! Och jag som inte har cyklat på över 1 år fick ju hyfsat ont i rumpan! Nästa gång ska jag vara lite mer vältränad! ;)
Lite bad och mycket jobb är väl det enda jag hunnit med mer! I måndags var vi lediga både Peter och jag... då blev det först en prommis runt Skärsjön med Peters mamma Kerstin och Selma såklart... stannade och tog oss ett dopp också! Riktigt härligt! Sen hem å duscha och sen gick vi bort till Michaela m fam för att fira hennes student lite i efterskott! (Typ en månad;)) Hade det riktigt trevligt! =) sen åkte jag och Peter till Skärsviken i Listersjöarna... Badade lite mer... men blev bortskrämda av de otäcka stickande trekantiga flugorna (vet inte vad de heter!) Usch va otäcka de är!!! Sen ringde mamma  å pappa som var på väg hem till Boda från Kge... Kylaren till bilen hade gått sönder så vi körde bort till de med vatten... Och följde med de hem och fick grillat... Inte helt fel :P
Ja sen efter måndagen har det bara varit jobb. Nu är jag så trött så ögonen går igen...
Dags för duschen och sen sängen!
ha det bäst!
kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0