Lovely day

God kväll!
Vilken härlig dag det har varit idag! Superhärligt väder!! Riktig sommarvärme!
Idag har vi hunnit med lite allt möjligt tycker jag... Handlat lite grejs på Öb, gått en långpromenad med Selma- Å-rundan blev det idag... stannade till på jobbet och och tiggde till os lite vatten till Selma :P Selma tycker att det är himla spännande att komma till mitt jobb och nosa... hehe... gosan!! Sen var jag och Peter på en pub i Rby och åt Thai-mat... Mumma! sen blev det glass på torget! Mjukglass med choklad-dopp för min del... Vi tog med oss våra glassar och gick upp till gamla vattentornet i Rby... Har aldrig varit där innnan! Men det var himlans mysigt! Där skulle man öppna ett Café... hmmhmmmhhmmm... Utsikt över hela(?!) Rby är det därifrån!
Sen hyrde vi film också... Blev Sherlock Holmes... Riktigt bra!! men så gillar ju jag både Robert downey Jr och Jude Law me ;);)
Imorgon blir det nog en sväng till Loppisen i Brunnsparken och sen Karlsnästipset... Sen får vi se... :)






Världens finaste älskling♥


Jag och lilla magen♥



Love,love,love!


Ha en underbar helg!
Kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0