Midsommarafton





Vilken underbar midsommar vi har haft! Strålande väder! Det var nog många år sedan det var så här varmt!
Dagen började med att jag jobbade... Jobbade 9-13.30.. Sen skyndade jag mig hem och gjorde mig iordning... sen åkte jag, Peter & Selma till Lönnamohagen här i kallinge för lite traditionellt midsommarfirande. Vi dansade dock inte runt midsommarstången :P Träffade alla roliga människor från jobbet där! Mys!Sen åkte vi hem till Johan & Johanna m fam.. Där bjöds det på smarrig Jordgubbstårta! Mmmmums! Selma lekte loss med alla bollar som hon hittade... Stimman! :P
Sen bar det av hemåt igen. Gjorde 2 olika sorters Potatissallader och förberedde tårtan... Sen tände vi grillen och grillade lite tillsammans med Elina m fam samt Maria och Challe som var med en liten stund ♥
Hade en riktig toppendag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0